Kom a.s. zaterdag langs!

Hey, komen jullie ook?
Zaterdag 25 maart staan de deuren van ons gebouw wagenwijd open.
Van 11:00 tot 15:00 is er van alles te beleven bij Scouting Heeten.
Niet alleen voor kinderen maar ook voor ouders!
Er is geen entree en alle activiteiten zijn geheel GRATIS!

Adres: Holterweg 17a Heeten

Kerstbakkenactie 2022

Zaterdag 10 december is het weer tijd voor onze jaarlijkse Kerstbakkenactie!

Op zaterdagochtend gaan we dit jaar weer zoals gebruikelijk langs de deur in het buitengebied, waarna we 's ochtend rond 11:00 op de stevenskamp met onze kerstbakken en aansluitend verkopen we in de bebouwde kom.

Naast de kerstbakken verkopen we dit jaar ook mooie kerstboom kaarsen in verschillende kleuren. Deze zijn gemaakt door de parabool, dus zo steun je gelijk 2 goede doelen.

Door deze actie kunnen we binnen onze scouting vereniging leuke en uitdagende activiteiten blijven doen. Natuurlijk hopen we ook weer op jullie grote belangstelling!

Kom ook eens een kijkje nemen bij Scouting!

Ben jij dol op avontuur, kamperen, leuke activiteiten en samen plezier maken? Kom dan eens kijken en meedoen bij Scouting Heeten. Al vanaf 4,5 jaar kun je wekelijks meedoen in één van onze speltakken. In totaal mag je drie keer komen kijken voordat je beslist of je lid wordt. Oja! Vriendjes en vriendinnetjes zijn natuurlijk ook welkom.

Neem vlug een kijkje op www.scoutingheeten.nl

vr 19 apr 18:00 - 12:00
Scouts : RSW