Welkom bij Scouting Heeten

Vanaf 4½ jaar is er voor zowel jongens als meisjes elke week iets te beleven bij Scouting! Scouting staat voor SAMEN de UITDAGING aangaan en veel vooral leuke en OUTDOOR activiteiten.

Uitdaging!

Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee je wordt uitgedaagd! Iedere week bieden wij een gaaf programma aan met gezellige en ook leerzame opkomsten. En dat ook voor jou!

Lid worden?

Lijkt het jou leuk om lid van onze club te worden?
Je mag zelfs 3x gratis komen kijken.
Neem snel een kijkje bij de
speltakken om meer te lezen...

Disclaimer

Deze website is met de grootst mogelijke zorg samengesteld, maar toch kunnen er fouten of onvolledigheden in staan. Hiervoor kan Scouting Achille Ratti geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de op deze website geplaatste informatie of eventuele adviezen. Het opvolgen van adviezen op deze website geschiedt geheel voor eigen risico en verantwoording van de lezer van deze website. Scouting Achille Ratti aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele schade op welke manier dan ook ontstaan, door gebruik, onvolledigheid of onjuistheid van op deze website gepubliceerde informatie.

Scouting Achille Ratti draagt geen verantwoordelijkheid voor informatie op een website of webpagina waarnaar gelinkt wordt en is niet aansprakelijk voor eventuele virussen op de site of de server die de informatie toegankelijk maakt.

Het is niet altijd mogelijk om toestemming te vragen voor het nemen en plaatsen van foto’s op de website. Herkent u uzelf op één van foto’s en heeft u hier bezwaar tegen, neem dan contact op met de webmaster (). De foto wordt dan zo spoedig mogelijk van de website verwijderd.

Op de website en social media gebruikte foto’s en afbeeldingen van derden worden geacht deel uit te maken van het publieke domein. Indien u het auteursrecht op een op deze website geplaatste afbeelding, foto, artikel of ander werk bezit, e-mail de webmaster () en de betreffende uiting zal direct worden verwijderd. Scouting Achille Ratti aanvaardt mede gezien deze werkwijze geen aansprakelijkheid voor eventuele inbreuk op auteursrechten van derden door het plaatsen van auteursrechtelijk beschermd materiaal door bezoekers. Opmerkingen of suggesties met betrekking tot de website zijn altijd van harte welkom.

Scouting Achille Ratti behoudt zich het recht voor deze disclaimer naar eigen inzicht te wijzigen. Eventuele wijzigingen zullen op deze pagina worden gepubliceerd en zijn met onmiddellijke ingang en terugwerkend van kracht.