Welkom bij Scouting Heeten

Vanaf 4½ jaar is er voor zowel jongens als meisjes elke week iets te beleven bij Scouting! Scouting staat voor SAMEN de UITDAGING aangaan en veel vooral leuke en OUTDOOR activiteiten.

Uitdaging!

Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee je wordt uitgedaagd! Iedere week bieden wij een gaaf programma aan met gezellige en ook leerzame opkomsten. En dat ook voor jou!

Lid worden?

Lijkt het jou leuk om lid van onze club te worden?
Je mag zelfs 3x gratis komen kijken.
Neem snel een kijkje bij de
speltakken om meer te lezen...

Afgelopen dinsdag hebben ruim 200 verenigingen in de Schouwburg in Deventer te horen gekregen wat de uitslag van de Hart voor Sallland actie van de Rabobank was. Natuurlijk waren wij daar ook bij aanwezig om onze cheque in ontvangst te nemen. Een bedrag van maar liefst  € 962,50 heeft de Achille Ratti ontvangen! In totaal hebben we 250 stemmen weten te behalen, dit betekend dat ruim 125 mensen hun stem op ons hebben uitgebracht. Daarom willen we iedereen die gestemd heeft op ons hartelijk bedanken.

Natuurlijk zullen we in 2015 ook weer mee doen met deze actie, en hopen we weer op al jullie steun. Mocht je wel klant, maar nog geen lid zijn van de Rabobank, dan kun je op de ledenpagina van de Rabobank lid worden zodat je volgend jaar automatisch een stemformulier thuisgestuurd krijgt.

Meer info, met alle resultaten is te bekijken op de Hart voor Salland pagina van de Rabobank